၁၄။(ကယ္တင္ျခင္းရရွိရန္) ေရ၌ဗတၱိဇံခံျခင္း လိုအပ္ပါသလား။
ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ကယ္တင္ျခင္းရရန္ ေရ၌ဗတၱိဇံခံျခင္းက အေထာက္အကူျပဳသည္ဟု ကြ်ႏ္ုပ္ မယုံၾကည္ပါ။ကြ်ႏ္ုပ္တို႔သည္ ေက်းဇူးေတာ္ တစ္ခုတည္းအားျဖင့္သာ ကယ္တင္ျခင္းရၾကသည္။ ဗတၱိဇံခံျခင္းအားျဖင့္ ေယရူ၏အေသခံျခင္း၊သၿဂၤဳိလ္ျခင္းႏွင္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းကို ထပ္တူထပ္မွ်ျပဳျခင္းကို သက္ေသထူရန္ ဘုရားသခင္၏မိန့္ေတာ္မူခ်က္ျဖစ္သည္။ ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍တစ္ဦးခ်င္းႏွင့္သက္ဆိုင္သည္။ဗတၱိဇံခံရဟု တစ္စုံတစ္ေယာက္ေသာသူသည္ယုံၾကည္ပါက သူသည္လွ်ဳိ႕၀ွက္ေသာသူျဖစ္သည္။၄င္းကို
မျပဳလုပ္ပါက ဘုရားသခင္ကို ၀မ္းနည္းေစမည္ျဖစ္သည္။ ဤအေၾကာင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ အေသးစိတ္သေဘာမတူၾကေသာ္လည္း အယူ၀ါဒ ကြဲလြဲေသာအဆင့္၌ မျဖစ္သင့္ေပ။
၁၅။ ယုံၾကည္သူအားလုံး ဗတၱိဇံခံရၾကမည္လား။
ကယ္တင္ျခင္းအတြက္မဟုတ္ဘဲ နာခံျခင္းအျဖစ္ ယုံၾကည္သူတိုင္းဗတၱိဇံခံဘို႔ရန္ တာ၀န္ရွိသည္မဟု ကြ်ႏု္ပ္ယုံၾကည္သည္။ ျဖန္းျခင္းျဖင့္ ဗတၱဇံခံျခင္းကို က်မ္းစာတြင္မေတြ႕ရပါ။ မူလ ေဟလသဘာသာ၌ ေဖာ္ျပသည္အတိုင္းႏွစ္ျခင္းသာျဖစ္သည္။ ေရ၌ႏွစ္ျခင္းသည္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္မည္သို႔မွ်မပတ္သက္ေသာ္လည္း ထိုသို႔နာခံျခင္းျဖင့္ ျပဳလုပ္ရန္မွာ ခရစ္ယာန္တိုင္း၏တာ၀န္ျဖစ္သည္ဟု ကြ်ႏု္ပ္ယုံၾကည္သည္။
၁၆။ ကေလးငယ္မ်ား ဗတၱိဇံခံေပးရမည္ဟု သင္ယုံၾကည္သလား။
ေျပာင္းလဲျပီးေနာက္မွ ဗတၱိဇံခံေပးရမည္ဟု ကြ်ႏု္ပ္ယုံၾကည္သည္။ကေလးငယ္မ်ားအား ဆက္ကပ္ျခင္းသည္ အေရးတၾကီးလိုအပ္ပါသည္။ ဆက္ကပ္ျခင္းသည္ ဗတၱိဇံေပးျခင္းမဟုတ္ပါ။ ဆက္ကပ္ျခင္း၌ မိဘမ်ားက ဘုရားသခင္အားတင္ဆက္ျခင္းျဖစ္၍ ထိုသို႔ျပဳျခင္းျဖင့္ ကေလးကို သြန္သင္လမ္းျပရန္တာ၀န္ယူရမည္ဟူ၍ ယူဆသည္။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ၊ဗတၱိဇံခံျခင္းမွာ ယုံၾကည္သူကိုယ္တိုင္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ျဖစ္ျပီး ထိုေနရာ၌ ကြ်ႏု္ပ္တို႔အျပစ္အတြက္ အေသခံျပီး ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏ေျဖာင့္မတ္ျခင္းအတြက္ တဖန္ ထေျမာက္သည့္ သခင္ေယရူကိုယုံၾကည္ေၾကာင္း ၀န္ခံျခင္းျဖစ္သည္။
၁၇။ေမြးကင္းစကေလးမ်ားႏွင့္ကေလးငယ္မ်ားအားလုံး ကယ္တင္ျခင္းရပါသလား။
လူမမယ္အရြယ္၌ေသဆုံးေသာ ကေလးငယ္မ်ား ထာ၀ရပ်က္စီးမည္ဟုမည္သည့္ က်မ္းပိုဒ္တြင္မွ် မသြန္သင္ပါ။ထို႔အျပင္ ေယာဟန္၊၁၆ တြင္ ေယရူကလူတစ္ေယာက္အား စီရင္ေသာအျပစ္မွာ ေယရူခရစ္ေတာ္ကို မယံုၾကည္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပသည္။ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္၌ လက္ခံျခင္းလည္းမရွိႏုိင္၊ျငင္းပယ္ျခင္းလည္းမရွိေသာေၾကာင့္ ေယရူကို ျငင္းပယ္သည့္အျပစ္ကိုမက်ဴးလြန္ၾကပါ။ အာဒံ၏အေျပစ္သည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚ၌ ေၾကေအးခံျပီး၊ ကေလးတစ္စုံတစ္ေယာက္ အစဥ္အျမဲပ်က္စီးမည္ဟူေသာ ေဖာ္ျပခ်က္ကို သမၼာက်မ္း၌မရွိပါ။ ေယရူက သင္တို႔သည္ ဤသူငယ္တစ္စုံတစ္ေယာက္ကို မထီမဲ႔ျမင္မျပဳမည္ေၾကာင္း သတိရွိၾကေလာ့။ ငါဆိုသည္ကား သူတို႔၏ေကာင္းကင္တမန္တို႔သည္ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ရွိေတာ္မူေသာင့ါအဘ၏မ်က္ႏွာေတာ္ကို အစဥ္မျပတ္ ဖူးျမင္ၾက၏။ ထိုနည္းတူ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ရွိေတာ္မူေသာ သင္တုိ႕အဘသည္ဤသူငယ္တစ္ေယာက္ကိုမွ် ပ်က္စီးျခင္းငွါ အလိုေတာ္မရွိ ဟု ဆို၏။(မႆဲ၊၁၈း၁၀-၁၄)
၁၈။ ဗတၱိဇံခံျခင္းႏွင့္ သခင္ဘုရား၏ ညစာစားပြဲသည္ ဤေခတ္ကာလအတြက္အက်ဴး၀င္ပါသလား။
ဤေခတ္ကာလတြင္ ဗတၱိဇံခံႏွင့္ သခင္ဘုရား၏ညစာစားပြဲ အတြက္အခက္အခဲၾကံဳေတြ႕ရသည္။ဘုရားသခင္ကိုခ်စ္ေသာ သားသမီးမ်ားစြာရွိၾကသည္။ကြ်ႏု္ပ္၏ ယုံၾကည္ခ်က္မွာ ဘုရားသခင္၏ညစာစားပြဲသည္ ယခုမွစ၍ ကိုယ္ေတာ္ျပန္ၾကြလာသည္အထိ ကြ်ႏု္ပ္တို႔အတြက္ျဖစ္သည္။ ဗတၱိဇံခံျခင္းမွာ ယုံၾကည္ျခင္းအားျဖင့္ ေယရူခရစ္ႏွင့္အတူအေသခံျခင္းသၿဂၤဳိလ္ျခင္းႏွင့္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ျခင္းကို သက္ေသထူျခင္းျဖစ္သည္။
၁၉။ ေမြးကင္းစကေလးကို ႏွစ္ျခင္းေပးရန္ က်မ္းစာက သြန္သင္ပါသလား။
ေမြးကင္းစကေလးကို ဗတၱိဇံေပးေသာ အသင္းေတာ္၌ ကြ်ႏ္ုပ္ေမြးဖြါးၾကီးျပင္းလာျပီး ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ထိုသို႔ေသာ အသင္းေတာ္၌ သင္းအုပ္ျဖစ္ခဲ႔ပါသည္။ က်မ္းစာကို ေသခ်ာစြာ ေလ့လာရာ ေမြးကင္းစကေလးကို ဗတၱိဇံေပးေၾကာင္း မည္သည့္ေနရာ၌မွ မေတြ႕ရပါ။၄င္းသည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ အေပၚ၌အေျခမျပဳဘဲ၊ အသင္းေတာ္၏ သြန္သင္ခ်က္တစ္ခုျဖစ္သည္။ သမၼာက်မ္းထဲ၌အေထာက္ အထားတစ္ခုမွ်မရိွ။ ပင္ေတကုေတၱအျပီး ၄ရာစုထိတိုင္ ထိုသို႔ျပဳလုပ္ခဲ႔ေသာ သဲလြန္စကိုမေတြ႕ရပါ။၄င္းသည္ က်မ္းစာႏွင့္လံုး၀မကိုက္ညီသည့္ လူ၏၀ါဒသာျဖစ္သည္။အသင္းေတာ္၏၀ါဒေရးရာထက္ က်မ္းစာကိုပို၍ေလ့လာ ရန္ ကြ်ႏု္ပ္အၾကံေပးလိုပါသည္။
၂၀။ ဗတၱိဇံခံျခင္း အသစ္တဖန္ ေမြးဖြါးျခင္းသည္ က်မ္းစာႏွင့္ကိုက္ညီပါသလား။
သင္၏ေမးခြန္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ တမန္ ၊၂း၃၈ ႏွင့္၂၂း၁၆ အရ ဗတၱိဇံခံျခင္းအားျဖင့္ အသစ္တဖန္ ေမြးဖြားေၾကာင္းမသြန္သင္ပါ။ တမန္၊၂း၃၈ တြင္ ေနာင္တကို ပထမဦးဆုံးေဖာ္ျပထားေၾကာင္း သင္သတိထားမိေပလိမ့္မည္။ခရစ္ေတာ္ႏွင့္ သူ၏တမန္ေတာ္မ်ားက ေရႏွင့္ဗတၱိဇံခံျခင္းမွာ အတြင္းပိုင္းစိတ္ႏွလံုးေျပာင္းလဲျခင္းကို အျပင္ပိုင္း၌သက္ေသထူေသာမသြန္သင္ၾကပါ။ တမန္၂၂၁၆ တြင္ ေရႏွင့္အျပစ္ေဆးေၾကာျခင္းသည္ မည္သို႔မွ်မပတ္သက္ပါ။ ဤေနရာ၌ ေပါလု၏သက္ေသခံခ်က္မွာ အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာျပီးျဖစ္ေၾကာင္းသက္ေသခံရန္ျဖစ္သည္။ ဤက်မ္းပိုဒ္တိုက္ရုိက္အနက္ျပန္ခ်က္မွာ အဘယ္ေၾကာင့္ ေစာင့္ေနသနည္း။သင္၏အျပစ္မ်ားကို ေဆးေၾကာရန္ ေရ၌ႏွစ္ျခင္းခံပါ။ သခင္ဘုရား၏နာမေတာ္ကိုေခၚပါဟူ၍ျဖစ္သည္။ လက္၀ါးကပ္တိုင္ေပၚရွိသူခိုးသည္ ဗတၱိဇံခံဘူးပါ။ မာကု၊၁၆း၁၆ ကို မွ ါ။ဤက် တ္သားပ မ္းပိုဒ္က ဗတၱိဇံမခံေသာသူသည္ တရားစီရင္ျခင္းခံရမည္ ဟု မေျပာပါ။ မယုံၾကည္ေသာသူကိုသာ ေျပာပါသည္။
၂၁။ ရွင္ေယာဟန္ ၃း၅ ၌ေဖာ္ျပေသာေရသည္ ဗတၱိဇံကို ဆိုလိုပါသလား။
ရွင္ေယာဟန္၊၃း၅ ၌ ေရဟူေသာ စကားလုံးသည္ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုဆိုလိုျခင္း ျဖစ္သည္။ေအာက္ပါက်မ္းပိုဒ္မ်ားအားျဖင့္ ထင္ရွားသည္။ ၁ေပ၊၁း၂၃-၂၄။ဧဖက္၊၅း၂၆။ ေယာ၊၁၇း၁၇ ႏွင့္တိတု၊၃း၅။ သမၼာက်မ္းထဲတြင္ ေရသည္ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ပုံေဆာင္၍ေျပာျပျခင္းျဖစ္ျပီး ေယာဟန္၊၃း၅ တြင္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏စိတ္ႏွလံုးအထဲ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ၀ိညာဥ္ေတာ္ကအသုံးျပဳျခင္းျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းရသည္ဟု သြန္သင္ျခင္းျဖစ္သည္။ ၁ေယာ၊၅း၁၀ ကိုၾကည့္ပါ။ေယာ၊၁၉း၃၄လည္း ထိုနည္းအတိုင္းပင္ျဖစ္သည္။
၂၂။ ဗတၱိဇံႏွင့္ပတ္သက္၍ လုသာရင္အသင္းေတာ္၏ သြန္သင္ခ်က္သည္ သမၼာက်မ္းအတိုင္းျဖစ္ပါသလား။
ဗတၱိဇံႏွင့္ပတ္သက္ျပီး လုသာရင္အသင္းေတာ္၏သြန္သင္ခ်က္ႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သင္ေျပာမည့္အရာကို ကြ်ႏ္ုပ္ေသခ်ာစြာ ဖတ္ျပီးပါျပီ။ ကာသိုလိပ္အသင္းေတာ္ႏွင့္လုသာရင္အသင္းေတာ္မ်ား သြန္သင္ေသာဗတၱိဇံခံျခင္းအားျဖင့္အသစ္တဖန္ ေမြးဖြါးျခင္းမွာ ေက်းဇူးေတာ္အားျဖင့္ ကယ္တင္ျခင္းရသည္ဟူေသာခံယူခ်က္ကုိ ျငင္းပယ္ျခင္းျဖစ္သည္။
၂၃။ မည္သူသည္ ဗတၱိဇံခံရမည္နည္း။
ဗတၱိဇံႏွင့္ပတ္သက္ျပီး သင့္ေမးခြန္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ေရ၌ ႏွစ္ျခင္းခံျခင္းမွာကယ္တင္ေသာ မဂၤလာ၀တ္တစ္ပါးမဟုတ္ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္၏သားသမီးမ်ားက ကိုယ္ေတာ္အတြက္ သက္ေသထူရန္ အခြင့္အေရးေကာင္းတစ္ခုျဖစ္သည္။၄င္းသည္ပညတ္ေတာ္မဟုတ္ဘဲ အခြင့္အေရးတစ္ခုျဖစ္သည္။၁ေကာ၊၁း၁၄ ႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ေကာရိႏၱဳယုံၾကည္သူအခ်ဳိ႕ကို ဗတၱိဇံမေပးခဲ႔ေသာ္လည္း ရွင္ေပါလု၀မ္းေျမာက္ေၾကာင္း မွတ္သားပါ။လူတစ္ေယာက္သည္ ဤကိစၥ၌ သန္႕ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ လမ္းျပမူကို လိုက္နာမည္ဟု ကြ်ႏု္ပ္ယုံၾကည္သည္။ အကယ္၍ ဘုရားသခင္က ဗတၱိဇံလိုအပ္ေၾကာင္း ကြ်ႏ္ုပ္တို႔အား ေဖာ္ျပခ်က္ကို ျငင္းပယ္မိပါက ကြ်ႏု္ပ္သည္မနာခံေသာသူမ်ားျဖစ္ၾကပါလိမ္႔မည္။ သခင္ဘုရားအား မိမိ၏ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္ ယုံၾကည္လက္ခံရန္ ဆႏၵမရွိေသာသူမ်ားကို ဗတၱိဇံေပးရန္ ကြ်ႏ္ုပ္ဆႏၵမရွိပါ။ တမန္ေတာ္၀တၳဳ တစ္ေလွ်ာက္လုံးတြင္ ခရစ္ေတာ္ကုိ ယုံၾကည္လက္ခံေသာ ယုဒလူေဟလသလူမ်ားသည္သာလွ်င္ ဗတၱိဇံခံၾကပါသည္။လူတစ္ေယာက္သည္ဗတၱိဇံမခံဘဲ ကယ္တင္ျခင္းရႏုိင္ေသာ္လညး္ ဗတၱိဇံခံရန္ ျငင္းဆန္ျခင္းသည္မနာခံေသာ ယုံၾကည္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေစသည္။
၂၄။ဗတၱိဇံကို မည္သူေပးႏိုင္သနည္း။
ဘုန္းေတာ္ၾကီးသို႔မဟုတ္ တရားေဟာဆရာသည္ ဗတၱိဇံေပးရမည္ဟု သမၼာက်မ္း၌မပါရွိပါ။ဒုတိယေမြးျခင္းခံျပီးေသာသူသည္ ဗတၱိဇံေပးခြင့္ရွိပါသည္။
၂၅။ ရွင္ေပတရုႏွင့္ရွင္ေယာဟန္တို႔၏ ဗတၱိဇံေပးျခင္းသည္ မည္သို႔ျခားနားသနည္း။
တမန္ေတာ္၊၂း၃၈ ရွိသင္၏ေမးခြန္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ပင္ေတကုေတၱ၌ရွိေသာလူအားလုံးမွာ ယုဒလူမ်ားျဖစ္ေၾကာင္းကို သင္မွတ္သားရန္လိုအပ္ပါသည္။ ထိုေနရာ၌ တစ္ပါးအမ်ဳိးသားမ်ားမရွိပါ။ဤအရာသည္ ေနာင္တႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာဗတၱိဇံျဖစ္ရာေယာဟန္သည္ လက္၀ါးကပ္တိုင္မတိုင္မွီျပဳလုပ္ေသာ ဗတၱိဇံႏွင့္အတူတူပင္ျဖစ္သည္။တမန္ေတာ္၇တြင္ ဒုတိယအၾကိမ္ ႏိုင္ငံေတာ္ေပးအပ္ျခင္းကုိ ကၠသေရလျငင္းပယ္ျပီးေနာက္ ဧ၀ံေဂလိတရားေတာ္သည္ တစ္ပါးအမ်ဳိသားမ်ားထံသို႔လႊဲအပ္သြားျပီးခ်ိန္တြင္ ေယာဟန္၏ဗတၱိဇံႏွင့္ျခားနားေသာခရစ္ယာန္မ်ား၏ ဗတၱိဇံကိုေတြ႕ရပါသည္။(တမန္၊၁၉း၁-၃ၾကည့္ပါ)။ ဓမၼသစ္က်မ္းရွိခရစ္ယာန္ ဗတၱိဇံမွာ ခမည္းေတာ္၊သားေတာ္ႏွင့္သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏နာမျပဳလုပ္ရသည္။
၂၆။ ေမြးစသူငယ္အရြယ္တြင္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ေရျဖန္းျခင္းခံရသည္။ ေရႏွစ္ျခင္းျဖင့္ ဗတၱိဇံမခံပါက မွန္ကန္ပါမည္ေလာ။
တဖန္ႏွစ္ျခင္းခံျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ကြ်ႏု္ပ္ကိုယ္တိုင္သည္လည္းထိုသို႔ေသာေနရာမွၾကီးျပင္းလာေသာသူျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ သင္၏အခက္အခဲကိုကြ်ႏု္ပ္ေကာင္းစြာနားလည္ပါသည္။ကြ်ႏု္ပ္သည္ေမြးစသူငယ္အရြယ္ကပင္ေရျဖန္းျခင္းခံရျပီးေနာက္မွသခင္ဘုရားကကြ်ႏု္ပ္တို႔၏စိတ္၀ိညာဥ္ကိုကယ္တင္ျပီး သမၼာက်မ္းထဲ၌ရွိေသာ ဗတၱိဇံကို ကြ်ႏ္ုပ္အားျပသပါသည္။ကြ်ႏု္ပ္သည္ သခင္ေယရူခရစ္ေတာ္ကို ကိုယ္တိုင္ယုံၾကည္သည့္ သက္ေသအျဖစ္ျပန္၍ႏွစ္ျခင္းခံပါသည္။ ေရျဖန္းျခင္းသည္ႏွစ္ျခင္းမဟုတ္။ ေမြးစသူငယ္အရြယ္ဗတၱိဇံေပးျခင္းကို ဆက္ကပ္ျခင္းတစ္ခုအျဖစ္သာ ထင္ျမင္သည္ႏွင့္ အညီကယ္တင္ျခင္းရျပီးေနာက္ ေရႏွစ္ျခင္းခံယူရမည္ဟု ကြ်ႏု္ပ္ခံစားရပါသည္။ ကယ္တင္ျခင္းရရန္ ဗတၱိဇံလိုသည္(သို႔မဟုတ္)ေကာင္းကင္ဘုံသို႔၀င္ရန္ထိုက္တန္ေစသည္ဟု ကြ်ႏု္ပ္တို႔မယုံၾကည္ပါ။ဗတၱိဇံခံျခင္းမွာ ကြ်ႏု္ပ္တို႔သက္ေသျပျခင္းသာျဖစ္သည္။ထို႔ေၾကာင့္သခင္ဘုရား ပို႔ေဆာင္ရာသို႔လိုက္ျပီးသင့္ကိုေဖာ္ျပသည့္အတိုင္းျပဳလုပ္ပါရန္ ကြ်ႏု္ပ္ေျပာခ်င္ပါသည္။ ကြ်ႏု္ပ္ကိုယ္တိုင္လည္းေနာက္တစ္ၾကိမ္ဗတၱိဇံခံပါသည္။
၂၇။အျခားေသာ ပင္ေတကုေတၱပြဲရွိႏိုင္ပါသလား။ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သြန္းေလာင္းရန္လူမ်ားဆုေတာင္းၾကသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ၾကားပါသည္။ဤအရာသည္ ယေန႔ျဖစ္ႏုိင္ပါသလား။
သင္ေမးေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို“မျဖစ္ႏိုင္ပါ” ႏွင့့္္ျဖစ္ႏုိင္သည္” ဟု ႏွစ္မ်ဳိးေျဖႏိုင္သည္။ပင္ေတကုေတၱေန႔က အသင္းေတာ္အေပၚ၌ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္ သြန္းေလာင္းေသာေၾကာင့္ ဤေခတ္ကာလအတြက္ အသင္းေတာ္ႏွင့္အတူခ်ီေဆာင္ျခင္းမခံရမီထိ သြန္းေလာင္းႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ ပင္ေတကုေတၱမွာေယာဘအခန္း၃၏ ပေရာဖက္ျပဳခ်က္ကိုတစိတ္တပိုင္းျပည့္စုံေစျခင္း သာျဖစ္သည္။ ထိုပေရာဖက္ျပဳခ်က္၏အျပည့္စုံမွာ အသင္းေတာ္ခ်ီေဆာင္သြားျပီးမွသာျဖစ္ လာပါမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယေန႔ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏လိုအပ္ခ်က္မွာ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္သြန္းေလာင္းျခင္းမဟုတ္ဘဲ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔၏အထဲ၌ က်ိန္း၀ပ္ေနသည့္ဘုရားသခင္၏၀ိညာဥ္ေတာ္ကို နာခံရန္သာျဖစ္သည္။
၂၈။ တပည့္ေတာ္မ်ားသည္ ေယရူ၏နာမေတာ္၌အဘယ့္ေၾကာင့္ ဗတၱိဇံခံၾကပါသနည္း။
တမန္ေတာ္၀တၳဳ၊၁၉း၅ ၌ တပည့္ေတာ္မ်ားသည္ ေယရူ၏နာမေတာ္၌ ဗတၱိဇံခံၾကသည္။အေၾကာင္းမွာ ယုဒလူမ်ဳိးမ်ားျဖစ္ၾက ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။သူတို႔သည္ ခမည္းေတာ္ႏွင့္၀ိညာဥ္ေတာ္ကို ယုံၾကည္ခဲ႔ၾကျပီးျဖစ္ေသာ္လည္းကယ္တင္ျခင္းရႏိုင္ရန္ ေယရူကိုဘုရားသခင္အျဖစ္ သုံးပါးတစ္ဆူဘုရားအပါအ၀င္ျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳၾကရန္ လိုအပ္သည္။ထို႔ေၾကာင့္ေယရူ၏နာမေတာ္၌ သို႔မဟုတ္ သခင္ေယရူ၏နာမေတာ္၌ ဗတၱိဇံခံၾက၏။ဤတစ္ပါးအမ်ဳိးသားမ်ား၏ေခတ္ကာလျဖစ္ေသာ ယေန႔၌လူမ်ဳိးတကာကို တရားေဟာေသာအခါ လိုက္နာက်င့္သုံးရမည့္နည္းမွာ “ခမည္းေတာ္၊သားေတာ္ႏွင့္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္နာမေတာ္၌” ျဖစ္သည္။
၂၉။ အျခားေသာဘာသာစကား ဆုေက်းဇူးသည္ ယေန႔ေခတ္ကာလအတြက္ျဖစ္ပါသလား။
၁ေကာ္၊၁၃အရ သမၼာက်မ္းျပည့္စုံေသာအခါ ဤအထူးနမိတ္လကၡဏရပ္သြားျပီဟု ကြ်ႏု္ပ္ယုံၾကည္သည္။ဤအရာကို ဘုရားသခင္ျပဳလုပ္ပါသလား။ ဟူေသာအရာထက္ ၄င္းတို႔သည္ ယေန႔ေခတ္ကာလအတြက္ ျဖစ္သလားဟူေသာအခ်က္က အေရးၾကီးသည္။ အျခားေသာဘာသာစကားႏွင့္အတူ အံ႔ၾသဖြယ္လကၡဏမ်ားသည္ တမန္ေတာ္ေခတ္ကာလအတြက္ျဖစ္ျပီးတမန္ေတာ္ေခတ္ႏွင့္ အတူရပ္သြားပါသည္။
၃၀။ ကယ္တင္ျခင္းအားျဖင့္ နမိတ္လကၡဏမ်ား ဆုေက်းဇူးမ်ားရရွိျခင္းသည္ တမန္ေတာ္ေခတ္ႏွင့္အတူ ရပ္စဲသြားပါသည္။
တမန္ေတာ္မ်ားအားေယရူအပ္ႏွံသည့္နမိတ္လကၡဏမ်ားႏွင့္ ဆုေက်းဇူးမ်ားမွာ တမန္ေတာ္ေခတ္အတြက္သာျဖစ္သည္။ သူတို႔ႏွင့္အတူလကၡဏမ်ားႏွင့္ဆုေက်းဇူးမ်ားရပ္စဲသြားကာ၊တမန္ေတာ္မ်ားက တစ္ျခားေသာသူမ်ားအေပၚသို႔ဤေက်းဇူးကို လက္ဆင့္ကမ္းရရွိသည့္ သာမက တစ္စုံတစ္ရာကိုမွ်သမၼာက်မ္း၌မေတြ႔ရပါ။လက္တင္ျခင္းခံရေသာသူမ်ား သည္နမိတ္လကၡဏာ မ်ားကုိျပဳလုပ္ႏုိင္ၾကေသာ္လည္း အျခားေသာသူမ်ားအေပၚသို႔ မေပးႏိုင္ၾကပါ။တမန္ေတာ္မ်ား ကြယ္လြန္သြားျခင္းႏွင့္အတူ ရပ္စဲသြားေသာေၾကာင့္ တမန္ေတာ္မ်ား၏ဆုေက်းဇူးရရွိသည္ဟု ယခုကာလတြင္ ေျပာဆိုေသာလူမ်ားမွာလိမ္ညာေသာသူမ်ားျဖစ္သည္။
၃၁။၀ိညာဥ္ေတာ္ဗတၱိဇံႏွင့္အျခားေသာ ဘာသာစကားတို႔ကိုရွင္းျပပါ။
၀ိညာဥ္ေတာ္ဗတၱိဇံႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သခင္ေယရူခရစ္ေတာ္ကို လက္ခံေသာယုံၾကည္သူတိုင္း ၀ိညာဥ္ေတာ္၌ဗတၱိဇံခံၾကျပီး ေယရူကို သိကြ်မ္းျခင္းႏွင့္ဆုေက်းဇူးေတာ္၌တိုးပြါးျခင္းမွအပ အျခားအရာ မလိုအပ္ေတာ့ပါဟု ကြ်ႏ္ုပ္ယုံၾကည္ပါသည္။ အျခားေသာ ဘာသာစကားေျပာျခင္း ဆုေက်းဇူးသည္ ယေန႔ေခတ္ကာလအတြက္ဟု ကြ်ႏ္ုပ္မယုံၾကည္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္၏ ဂတိေတာ္ထက္ပို၍ကြ်ႏု္ပ္တို႔ေတာင္းဆိုၾကပါက ဘုရားသခင္ အၾကံအစည္ေတာ္၏ျပင္ပမွအဓမၼေတာင္းဆို ေနျခင္းျဖစ္သည္။။ဗတၱိဇံအေၾကာင္းေသာ၄င္း၊အျခားေသာ္ဘာသာစကားကို၄င္း ယုံၾကည္ေသာလူမ်ားစြာရွိသည္ဟု ကြ်ႏ္ုပ္ယုံၾကည္သည္။ သို႔ေသာသူတို႕ မွားယြင္းၾကသည္။ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကိုရွင္းလင္းစြာ ဖြင့္ျပျခင္းႏွင့္ မကိုက္ညီေၾကာင္း ကြ်ႏ္ုပ္ယုံၾကည္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment